//////

DENKA TŁOKÓW

Czerwiec 29th, 2015

Komory spalania mają kształty spłaszczonych kul, z wgłę­bieniami na gniazda zaworów. Denka tłoków są zaopatrzo­ne w płytkie wnęki, przez co zapewniono jednocześnie, że tłok wykonując zwrot zewnętrzny nie uderza o zawór w pozycji największego otwarcia. Tłoki odlane ze stopu lekkiego z wtopionymi pierścieniami stalowymi (ograniczającymi rozszerzalność cieplną) są owalizowane, podcięte i mają płaszcze cynowane. Tłoki modeli 351, 401 oraz 702 są zaopatrzone dodatkowo we wtopione pierścienie ze stali stopowej, w których wyto­czone są rowki górnych pierścieni uszczelniających. Wał rozrządu otwiera zawory za pośrednictwem popychaczy zwykłych (model V-6) lub hydraulicznych (model V-12).

This entry was posted on poniedziałek, Czerwiec 29th, 2015 at 12:29 pm and is filed under Samochody od A do Z. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

Powered by Wordpress. Design by Nathan Sams

error: Content is protected !!