//////

TERMOSTAT

Czerwiec 29th, 2015

Termostat umieszczony w stru­mieniu powietrza uchodzącego spomiędzy żeber głowicy steruje przepustnicę, która kieruje część powietrza chłodzą­cego siinik z powrotem do dmuchawy, jeżeli temperatura na jej wejściu jest niższa niż 22 °C. Podczas pracy silnika w warunkach znamionowych tem­peratura najgorętszej części głowicy (pomiędzy gniazdami zaworów) nie przewyższa 180…185 °C, a temperatura gniazda świecy zapłonowej — 170 °C. Największa różnica temperatur na obwodzie cylindra wynosi zaledwie’ 20 °C, a na jego wysokości — 40 °C.

This entry was posted on poniedziałek, Czerwiec 29th, 2015 at 12:08 pm and is filed under Samochody od A do Z. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

Powered by Wordpress. Design by Nathan Sams

error: Content is protected !!